Onderhoud en service

Waarom onderhoud belangrijk is

'Voorkomen is beter dan genezen' is onze stelling. Veel producten van ons bevatten bewegende onderdelen; voor deze onderdelen is het belangrijk dat ze goed nagekeken worden. Zo zorgen wij ervoor dat uw product altijd blijft draaien.

Wat wij doen met onderhoud

Tijdens onderhoud bestaan onze aandachtspunten uit: 

 - Het bespreken van uw bevindingen;

 - Het schoonmaken van de buitenzijde van het product;
 
 - Het schoonmaken van de binnenzijde van het product;
 
 - Het inspuiten en opspannen van veren, snaren en dergelijke;
 
 - Het updaten van firmware (altijd wanneer beschikbaar);

 - Het checken van mechanismes;

 - Het uitvoeren van preventieve resets; dit doen wij voor een nieuwe nulmeting.

Remote service contract

U kunt kiezen voor een remote service contract op afstand. Hiermee kunnen wij u op afstand service verlenen. Denk hierbij aan het overnemen van uw pc, toegangscontrole, uitleg van onze supportafdeling, etc. Maar ook kunnen wij u bijvoorbeeld ontzorgen m.b.t. GSM-kiezers: u kunt onze supportmedewerkers uw kiezers voor u laten instellen en updaten.

Nog meer vragen?

Heeft u al gekeken of uw vraag reeds in de FAQ staat? Hierin staan, per product, de meest gestelde vragen. 

Storing melden

Heeft u last van een storing? Meld dit dan aan ons supportteam. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Blijf up-to-date en schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Adres


Ceresweg 20A

8938 BG Leeuwarden

058 845 71 00